Uitgelicht: Personal Assistant Raad van Bestuur (publieke dienstverlener), Utrecht

Voor onze opdrachtgever, een landelijke, maatschappelijke organisatie die een grote transformatie doormaakt, zoeken wij een ervaren Personal Assistant ter ondersteuning van de Raad van Bestuur.

FUNCTIE

In deze uitdagende rol ondersteun je een of meerdere leden van de Raad van Bestuur op secretarieel, organisatorisch en administratief gebied. Je bent het eerste aanspreekpunt en handelt zaken waar mogelijk zelfstandig af. Je stelt de juiste prioriteiten en bent in staat de werkzaamheden van de bestuurders te managen.
Je beheert en controleert de informatiestroom en zorgt dat je op de hoogte blijft van alles wat er speelt binnen de organisatie en de portefeuille van de RvB leden. Je plant de vergaderingen en bewaakt de deadlines die daar uit voortkomen. Vanzelfsprekend pak je alle verdere voorkomende ad hoc taken met evenveel enthousiasme op.
Je werkt nauw samen met je collega PA’s en als team leveren jullie een belangrijke bijdrage aan het succes en de herkenbaarheid van de organisatie.

IDEALE KANDIDAAT

Je bent een professionele assistant en stelt het belang van de organisatie voorop. Je hebt een goed gevoel voor verhoudingen, je bent discreet en integer. Je beschikt over uitstekende sociale en communicatieve (coachende) vaardigheden. Je bent een betrokken teamplayer die ook goed zelfstandig kan werken. Je hebt een pro-actieve instelling, schakelt snel en levert te allen tijde kwaliteit. Je bent representatief, stressbestendig en vindt het leuk om voor een publieke dienstverlener te werken.

DE FUNCTIECRITERIA

• HBO werk- en denkniveau. • Aantoonbare recente en relevante werkervaring als Personal Assistant op RvB niveau. • Uitstekende kennis van MS Office. • Ervaring en affiniteit met trends en ontwikkelingen in de digitale wereld. • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. • Het betreft een functie voor 40 uur per week. • Standplaats Utrecht (bereikbaar met ov).


Nieuwsarchief