Uitgelicht: Personal Assistant (Boardlevel), Den Bosch

Onze klant is een wereldwijde, innovatieve, zeer succesvolle Holding die momenteel een grote groei doormaakt. Ze zijn gevestigd in een modern kantoorpand in Den Bosch en de organisatie kenmerkt zich door professionaliteit en ambitie. Ter ondersteuning van de CEO zijn we op zoek naar een Personal Assistant die gewend is op top niveau te werken!

FUNCTIE

Jij ondersteunt de CEO in de breedste zin van het woord. Je bent verantwoordelijk voor het zeer complexe agendabeheer en alle inkomende en uitgaande (e-mail) correspondentie. Je regelt de zeer frequente zakenreizen en zorgt ervoor dat de CEO overal ter wereld over zijn benodigde informatie (presentaties, rapportages, etc.) kan beschikken. Je bent goed in staat snel te anticiperen op uiteenlopende situaties, ongeacht tijdzones en verschillende culturen. Daarin neem je zelfstandig beslissingen indien gewenst danwel noodzakelijk. Je bent daarnaast ook verantwoordelijk voor de organisatie van uiteenlopende internationale events en meetings. Kortom: je bent een echte rechterhand alsook een inhoudelijke sparringpartner voor de CEO.

IDEALE KANDIDAAT

Je bent een integere, allround Board Assistant die zich thuis voelt in een fast paced organisatie met hoogopgeleide collega’s. Aangezien jouw CEO heel snel schakelt in zijn denken en communicatie, kun je hem daarin goed bijhouden danwel een stapje voor zijn. Je bent goed op de hoogte van wat er binnen de organisatie speelt, je bent analytisch sterk, herkent zakelijke belangen en je maakt je (nieuwe) materie snel eigen. Je staat stevig en nuchter in je schoenen, bent to-the-point, oplossingsgericht en je kunt je vinden in woorden als duurzaamheid en transparantie. Je bent servicegericht, loyaal, consistent en je bent een kei in multitasken en prioriteiten stellen. Je bent collegiaal en je beweegt je gemakkelijk op uiteenlopend niveau. Gezien het mondiale karakter van de organisatie, schakel je probleemloos van het Nederlands naar het Engels en ben je ook bereid incidenteel naar het buitenland te reizen.

DE FUNCTIECRITERIA

• HBO+ / universitair denk- en werkniveau. • Aantoonbaar minimaal 10 jaar ervaring als Personal Assistant binnen een grote, complexe internationale en zakelijke omgeving. • Volledige beheersing van het uitgebreide MS Office pakket. • Vloeiend Nederlands en Engels; meerdere talen (Duits / Italiaans) een pre. • Fulltime (40 uur +) beschikbaar. • Er is parkeergelegenheid, tevens uitstekend bereikbaar met OV.

 

Lees verder

Van der Pal in de media